Bilbarnstol beställd...

Ja nu rusar tiden bara iväg, och pengarna på kontot minskar allt mer och mer.
Så idag har vi gjort oss av med ännu mer slantar, tog oss en tur ner till Marieberg för att höra oss för om bilbarnstolar och det slutade med att vi beställde en från babyproffsen:)
Det blev en Britax Baby safe plus
Så här ser den ut med rätt färg och allting:)


(Bilden har jag lånat från
www.kiddicare.com)

Ja och det bästa av allt var att vi kunde ha den kvar där på babyproffsen och bara hämta ut den någon dag innan om vi så kände för det, på så vis skulle vi spara på garantin vilket är kalasbra!
Så Fredrik får åka och hämta ut den när jag åker in på förlossningen;)
Nej inte riktigt så på gränsen ska vi vara men vi ska dra ut på det så långt som möjligt iaf.

Ja och mina arbetsdagar räknar jag ner nu...
12 dagar kvar nu, snart snart är det slut:)

Hoppas allt är bra med er

Vi ses och hörs!






Kommentarer
Postat av: MORE´N

Får man inte låna från BB längre. Men den var snygg tror att Olga blir nöjd

2010-02-17 @ 22:54:27

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0