Läkarbesök och vacination

Ja idag är det dags för läkarbesök och vacination för lillfröken.
Kl 14.30 ska vi infinna oss på vårdcentralen...
Usch jag ser verkligen inte fram emot det!!!
Som tur är har jag världens underbaraste karl som har erbjudit sig att hoppa skolan i em och följa med oss:)
Jag tyckte det var riktigt jobbigt sist hon skulle få vacination förhon blev verkligen jätteledsen och spruträdd själv som man är så är det ingen bra kombo!
Tror hon känner av att jag tycker det är otäckt så då blir hon otrygg också.
Men idag får hon pappa med sig som kan stötta henne.
Ska bli spännande och se vad tösen väger och hur lång hon blivit.

Igår var vi iväg och köpte en gåstol till Clea, eller vi köpte den men den var från farmor och farfar.
En tidig julklapp till henne.
Hon uppskattade den och började genast ta sig fram i alla riktiningar.

Fröken rullar runt för fullt här hemma nu så nu får man börja ha koll på henne:)
Nu kan man inte längre lägga henne under babygymmet och förvänta sig att hon ligger kvar där när man kommer tillbaka från toan eller något:)

Nä nu ska jag gå och fixa lite mat tills Fredrik kommer hem.
Idag serveras det ploppgryta:)

Bye


Kommentarer
Postat av: moren

Hoppas att du visar att du uppskattar din kära sambo som offrar sej så för dej. Men du det kanske inte skule vara så dumt att jobba på din rädsla, för det kommer många tunga besök hos doktorer och tandläkare framöver.

2010-10-27 @ 00:28:57
Postat av: Sara

Härligt, ploppgryta fick karl min förra helgen=) Vilket var väldigt uppskattat=) Det är nog klokt att ta med Fredrik för vaccinet, både för din skull samt att Clea inte behöver känna din rädsla. Men det går bra jag lovar, det går ju ann nu när det är små då man kan bära in dem om man måste. Blir jobbigare sen när de blir större och man inte kommer hemifrån för att ungen ligger i sin säng och tok vägrar att följa med. Jag håller tummarna jag=)

Sköt om er och hälsa mosters lill klet från mig=)<3

Kramen om

2010-10-27 @ 00:29:25
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0