Rygg till mage...

Ja idag vände sig fröken faktiskt från rygg till mage för första gången:)
Mamma är såååå Stolt över henne!
Kl var 15.17

Jag har verkligen varit superdålig på att skriva här nu... 
Åter igen ber jag om ursäkt för det.
Skulle egentligen vilja skriva varje dag men tyvärr finns det inte tid för det:(

Vi har äntligen börja få in lite rutiner på fröken nu, men bara för att jag skryter om hur bra det går och hur duktig hon är så ska ni se att det skiter sig snart:)
Hon lägger sig mellan 19.30 & 20.30 Och vaknar strax efter 08.00 på morgonen och vill upp, självklart äter hon på natten men det hör ju till...
Hon sitter ganska bra själv nu också så länge hon sitter still iaf:)
Men snart kan hon nog sitta och leka på golvet på riktigt.
När hon ligger på mage och leker nu så märker man väldigt tydligt att hon gärna vill börja ta sig frammåt för egen maskin, så jag hoppas att hon börjar krypa snart.

Nu ska jag försöka lägga upp videoklippet på när hon vände sig från mage till rygg som jag pratade om i förra inlägget, får se om jag lyckas:)




Sen har ju pluttan hunnit bli 5 månader nu...
Så det ska ni också få en bild på:)

 
Clea
5 Månader

Nä nu ska jag ringa mor och lösa lite korsord:)

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: svärmor

Roligt när du skriver och lägger in bilder. Då känns det bättre när jag inte kan träffa er så ofta.

Vill ni ha en gåstol så kan ni gå och köpa en så får hon den av oss.

Hon måste ju få utforska världen.

Kram på er alla.

2010-10-19 @ 16:59:16
Postat av: moren

Kunde inte hålla mej tills i kväll. Vad duktig hon är.

2010-10-19 @ 19:39:27

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0