Senare än planerat...

Här kommer videoklippet och magbilden som jag lovade igår,
 blev dock senare än jag planerat...
Sorry for that!

Videoklippet är inget speciellt, men kände att det var längesedan jag la ut något videoklipp nu så ni får ta det för vad det är:)
Men först Magen:)
(Är inte lika duktig på att ta bilder på magen denna gången men anledningen är att jag glömmer bort tiden, nu när jag har världens underbaraste dotter som tar upp all tid)


Magen Vecka 29+4


 

Idag har vi iaf grillat med Petra och familj:)
Super trevligt som alltid när vi ses, dock blir det av alldeles för sällan!

Fick en trevlig överraskning idag också:)
Fick höra att mor min kommer ner på torsdag och är med oss några dagar ♥
Så roligt!

Clea är på bättringsvägen med sin lilla snuva också:)
Så idag somnade hon utan minsta gnäll igen, vilket är skönt!
Det gör så ont i mammahjärtat när hon skirker när man lämnar rummet.
Men hon är så duktig, och lär sig så fort!
♥ Älskade dotter du betyder allt för mig ♥

Måste ta mig ut till jobbet någon dag också, för att lämna tillbaka nyckeln till huset och hämta mina arbetsskor.
Men det är inte så motiverande!
Clea är ju inte den ungen som gillar bilåkning direkt så bara tanken på att ha henne med sig bak i bilen skrikandes gör att jag bara skjuter upp det hela tiden.
Får kanske ta en dag när Fredrik är ledig så jag slipper ha henne med mig, fast då har jag å andra sidan inget att skylla på för att komma därifrån snabbt...
Oj vilket ilandsproblem:)

Nä nu ska jag surfa vidare:)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Petra - Lunas mamma

Tack för idag vännen! Får vi göra om snart igen!

Himla kul video på clea. Hon har så kul minspel, ser mycket äldre ut än hon är :) Luna sa att nu sover nog clea när hon skulle lägga sig idag. KRAMIS

2011-07-04 @ 00:21:12
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Mo5rmor

Vilken underbar tjej. Jag hade riktigt roligt när jag tittade på filmen. Clea är lika flirtig som sin mormor. Kram.

2011-07-04 @ 08:26:14

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0