Sova!

Jaha så har denna veckan snart gått också...
Ruskigt vad tiden springer iväg.
Men skönt är väl det, då får vi ju snart flytta hem:)

Men en dag återstår på denna veckan vet inte vad den har att erbjuda men enligt vädret skulle det vara fint iaf, så det blir en em grillning med Petra,Rickard och Luna iaf:)
Vi har ju inte setts på hur länge som helst nu känns det som!!

Är väldigt trött nu så jag ska krypa ner i min sköna säng som är renbäddad och jag är nyduschad så det kan inte bli bättre, jo för Fredrik har morgonen med Clea imorgon, vilket innebär att jag får sovmorgon till kl 10 om jag skulle vilja:D

Imorgon tänkte jag lägga upp ett filmklipp på Clea och en magbild, orkar inte göra det nu, men det kommer imorgon så håll ut:)

Godnatt världen...


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hoppas du sovit gott. Väntar med spänning på filmklippet med Clea, även magen. Kram till er alla.

2011-07-03 @ 13:06:54

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0