Väntar...

Ja nu går man bara runt och väntar på att det ska hända något!
Men än så länge går den lilla mot min vilja tyvärr...
Det är ganska sjukt egentligen att man går runt och väntar på att få ont, för när det väl börjat ångrar man sig VÄLDIGT fort!!!

Idag har vi börjat med bänken till badrummet som förhoppningsvis blir klar imorgon:)
Sen blir det en tur till Borlänge för att leta barnvagn, är inne på att vi nog måste ha en tvillingvagn iaf.
Annars blir jag så beroende av att Fredrik måste vara med varje gång jag ska ut på något, och det tror jag varken han eller jag kommer vara nöjd med i slutändan.
Han har ju en D-uppsats att skriva så då vill jag inte bli låst här hemma bara för att vi inte har en tvillingvagn.
Det äe ju lite småjobbigt att köra två vagnar själv skulle jag tro...

Cleas förkylning är iaf bättre idag:)
Det tackar vi för!
Hoppas den är ännu bättre imorgon och att hon sover minst lika bra inatt som hon gjorde natten som var om inte bättre.

Nej nu ska jag ta en dusch och sen krypa i säng tror jag, så får vi se om något börjar hända snart.
Jag har ju gissat på att Pyret ska komma imorgon:)

Nej dusch och sova var det...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0