kämpa, kämpa, kämpa!!!

Nu är ett mycket välbhehövligt träningspass över. Har inte tränat på över 1 vecka och det märks kan jag lova!
Men gud så skönt att svettas ur sig lite förkylning,tankar och bekymmer. Så nu är huvudet tomt på skräp så nu kan jag samla på mig lite nytt:)
Känner redan nu att jag får problem att resa mig ur sängen imorgon, för att inte tala om inatt. Bara att hålla tummarna för att barnen får sova lugnt inatt... HA, vem försöker jag lura?! Sjuka barn och sova hela natten funkar liksom inte.
Tokigt trött är jag fortfarande och det lär väl fortsätta inatt och imorgon gissar jag. Ligger på helspänn hela nätterna och vaknar så fort någon av sötisarna hostar, och det är ju inte bara 5 gånger per natt utan minst 105 gånger. Skulle göra vad som helst för lite extra sömn imorgon, Annars är jag iaf mycket piggare en varm kopp kaffe och täcke gjorde susen imorse...
 
Usch, nu ska jag tvätta lite innan det är dags att krypa i säng.
Tvättberget bara växer och ingen bryr sig...
BLÄ!
 

Kommentarer
Postat av: morén

Moff och flickorna kan väl dela rum det låter lika hos mej ;P

2012-10-09 @ 00:05:27

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0