23 April Snart är det helg!!!!


Ja så är det faktiskt, en arbetsdag kvar sen är det 4 dagars ledighet, GUD vad skönt det ska bli...

Vi ska ta tag i framsidan i helgen så det blir spännnade... vi får vad det blir för vi är inte säkra själva riktigt.
Vi har planer på att plantera något buskliknande på framsidan men vi får se hur det blir med den saken.

Jag hade stora planer på att baka en massa nu när jag kom hem från jobbet men när jag väl kom hem så var det inte lika roligt längre, men jag har bakat lite Nougatrutor nu iaf så det får väl räcka för dagen, så tar vi nya tag imorgon, tror det blir lite Bullar och kanske Drömmar som jag bakar imorgon om jag orkar... ;)



Ja så mycket mer roligt finns det tyvärr inte att berätta, men jag återkommer i helgen med förhoppningsvis något mer än det lilla som står här ovan, det händer ju lite grejor i helgen som ni kanske vet om ni följt bloggen ;)

Ha en trevlig kväll!!



Kommentarer
Postat av: MOREN

Klart att det blir både bullar och drömmar:D. Tänk vad mysigt att sitta ute och fika ny bakade bullar. Hoppas att det blir några i min frys också nu när den är fin och av frostad.

2009-04-23 @ 21:50:42
Postat av: HOLM

Äta nougatrutor är inte helt fel. Dock får jag väl smisk om jag provsmakar utan lov är jag rädd. Men förhoppningsvis så har tanten inte koll på hur många som ligger i frysen.... Hoppas nu bara att hon inte är inne och kollar bloggen.... BUSTED!

2009-04-23 @ 22:21:20
URL: http://kopulation.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-23 @ 22:23:01

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0