Inskrivingen på mvc

Ja igår var det inskrivning på mvc kl 9.30.
Vi fick svara på lite sjukdomsfrågor inom familjerna, sen var det längdmätning och vägning för min del 160cm lång som vanligt men vågen stämde inte överens med sist jag vägde mig... 60,7 kilo usch usch, men jag ligger fortfarande inom normalvikts området när det gäller BMI och det känns ju som en lite tröst iaf:)
Fick BF datumet 22 April av barnmorskan så vi får se om det kommer ut någon då... Hoppas Hoppas :)

Fy vad illa jag mådde igår, trodde jag skulle svimma flera gånger och kräkningarna kändes inte långt ifrån, men ingenting kom upp iaf som tur var.
La mig och sov nästan direkt när vi kom hem från mvc igår sen sov jag till 14.30 usch känner att jag bara blir tröttare och tröttare för varje dag som går, men det hör ju till så det är bara att härda ut...
Idag mår jag lite bättre iaf så jobbet står på tur, funderar på om jag ska ta ut en semestervecka snart det vore så skönt... men jag måste ju passa ihop det med Fredriks skola så att han också är ledig mycket under den veckan jag väljer...

Ja annars händer det inte så mycket här...

Jag får skriva mer när jag vet vad jag ska skriva.

Ha en bra dag!!!





Kommentarer
Postat av: Nina

Sådär hade jag också med illamåendet. Kräktes bara 3 gånger typ (under hela graviditeten) men mådde illa konstant i början!

2009-09-16 @ 12:18:55
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Kommer inte ihåg riktigt men runt vecka 12-13 slutade illamåendet. Tröttheten varade till mitten av graviditeten ungefär och sen vart jag pigg nån månad och i slutet var jag jämt trött igen :)

2009-09-16 @ 14:01:07
URL: http://ninac.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0