Påsken i Dalarna

Ja igår kom vi hem fter en låååång helg i dalarna:)
Faktiskt så längtade jag hem denna gången också, jag som aldrig brukar vilja åka hem till Örebro när vi är i Dalarna.
Både jag och Fredrik känner oss nöjda med påsken så nu ska vi inte åka till Dalarna förens knoddis kommit ut nästa gång.
Så vi får se när h*n tänkt göra det.
Börjat samla in gissningar från släkt och vänner nu på NÄR dom tror knoddis kommer och VAD det är för krumelur (Flicka eller Pojke) Så vill ni vara med och gissa så får ni gärna höra av er så ska jag lägga ut en lista så snart jag hinner.

I söndags fyllde jag 24 så nu är det bara 1 år kvar till jag är 1/4 död som Fredrik säger:)
Så får jag leva tills jag blir 100 år så ska jag väl vara nöjd men så länge tror jag inte det blir...
Tack alla ni för dom fina presenterna jag fick!
(Tack även till Anders och Anki för gratulationen, det är inte lätt att veta när alla fyller år så ni är förlåtna;p) 

Igår firade vi Fredriks syster Sofia.
Fast hon fyller ju egentligen 17 år idag, men vi firade henne igår när vi ändå var hemma.

Idag har även jag ont i halsen och känner mig lite hängig men det går väl förhoppningsvis över, Fredrik är inte lika tung i huvudet idag men har fortfarande halsont så förhopningsvis blir det inte något värre för min del heller.
Tänk att vi nästan alltid ska åka på en liten förkylning varje gång vi varit hem till Dalarna!
Men det är väl all den friska dala luften som gör det;)

Så snart Fredrik skrivit klart skolarbetet så ska vi åka ut och handla lite mat både till oss och hundarna, så vi överlever.

Nej nu trycker knoddis på lungorna så jag kan inte andas sittandes ner så länge till, så jag ska lägga mig några minuter på sängen:)

Hoppas ni haft en lika bra påsk som vi!

Ses!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Några namnförslag Moa, Meja,Heidi, Markus,Noah,Kram till er båda

2010-04-07 @ 11:49:30
Postat av: Johanna

Det tycker jag absolut att vi får ändra på =) Och jag tror fortfarande att det är en pojke men när han tänker komma det vet jag inte om jag har någon gissning på ;) Lät skönt med lite tid hemma, mindre bra med förkylningen så den hoppas jag försvinner snart. Hade toppen så hörs vi och förhoppningsvis så ses vi snart också =) Kramar

2010-04-07 @ 20:54:06
URL: http://jsan8.blogspot.com
Postat av: Anonym

Två veckor före utsatta tiden kommer knodden.

Kom ihåg att jag sa det innan.



Kazim Kazam

2010-04-07 @ 22:11:43
Postat av: Mamma Petra

Jag tror ju på nästa fullmåne, typ 28e. Och blir det inget då så blir det på Norges Nationaldag =) Åh det är så himla spännande! Jag vill ju tro på en liten tjej. Men jag har en känsla av att det är ett pojkår i år. 08 och 09 föddes många tjejer.



Nu är vi också tillbaka i civilisationen. Och jag har fått besked om att haggan har fått min tjänst.. lagom sur.. menmen deras förlust, jag tänker ju inte bli haggans vikarie som dom vill. Nånstans får man ju dra gränsen. Men när dörrar stängs öppnas nya så jag håller mig positiv =)

2010-04-09 @ 11:14:21
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0