6 Arbetsdagar kvar.

Ja om man räknar med dagens arbetspass så har jag bara 6 arbetspass kvar:)
Fy rutti vad jag längtar till fredag!!!
Kommer dock sakna Alex jättemycket!
Men jag får försöka träffa henne ändå, fast jag inte jobbar...

Tänkte skriva ett snabbt inlägg nu innan det är dags att åka till jobbet.
Det har ju blivit en ny magvecka nu så det är det gamla vanliga som gäller...
Tror starkt på att det är en pojke i magen nu, vet inte om det stämmer men det känns så iaf.


Vecka 30+0

Ja nu är det bara 10 veckor kvar:)
Snart,snart,snart är knoddis ute!

På onsdag mellan kl 17-18 är det visning på "mitt" hus i Gräv.
Önskar jag kunde gå på den visningen, men jag jobbar så det skiter sig...
Vill verkligen ha det där huset vet dock inte hur jag ska bära mig åt för att få det...
Har ju inget konto på banken med en massa pengar tyvärr:(
Men det är verkligen ett hus i min smak, så jag kan ju alltid hoppas på att det dyker upp ett brev i postlådan med 600 000 kr i eller något liknande, vilket är högst osannolikt!

Nej nu ska jag göra mig klar för jobbet, hoppas allt är bra!

Synes!



Kommentarer
Postat av: Moren

Du ska träffa Alex eller...

Skönt att dagarna går det gör dom här också fast alldeles för fort för min smak.

Ja om man hade pengar kan man tycka ibland. Men det är någon mening med allt sägs det. Så om det är neningen att ni ska ha detta hus då kommer det ett brev annars så ska ni ha ett annat. Krama Albin från momé och den stiliga fadern/ MORén

2010-02-28 @ 20:48:17

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0