Clea 2 veckor.

Tänk att lilltösen funnits hos oss i 2 veckor redan, det är inte riktigt klokt!
Om tiden går så här fort nu så kommer hon snart ha flyttat hemmifrån:(
Kroppen har nu iaf återhämtat sig från förlossningen, så djävulskt skönt att kunna kissa utan problem och för att inte tala om att äntligen kunna nysa riktigt ordentligt och kunna hosta!
Så nu väntar jag bara på att man ska sluta blöda helt också...

Allt fungerar bra här hemma iaf, börjar komma in i rutinerna på riktigt nu och det verkar funka för oss alla.
Hon äter med 3-4 timmars mellanrum på dagarna, kan ibland bli upp emot 5 timmar på natten sen sover hon lugnt igen.
Hon har en "knölperiod" mellan 22-00 då ingenting duger riktigt, men men man kan ju inte vara på topp hela dagarna!
Tycker iaf att hon sköter sig utmärkt på dagarna hon äter, sover och sitter uppe korta stunder i babysittern.
Jag älskar henne mer och mer för varje dag, jag är världens lyckligaste med den underbara familjen jag har. Älskar dom alla 4 över allt annat!!!

Svårt att hinna med att blogga nu när man har en fröken som man aldrig riktigt vet när hon tänker sova, men jag ska verkligen försöka få tid till att blogga även om det blir svårt ibland.

Fick besök av Alex och hennes son Nello igår. :)
Fick en bitleksak och en bok till Clea av dom 1000 tack för det! 

Idag fick vi besök av Johanna och Niklas två klasskamrater till Fredrik.
Av dom fick Clea en jättefin nallebjörn med vingar, superfin jättetack för den!

Ja sen var det ju det där med Clea bilden också, för alla med abstinens efter henne. (Moren)


♥ Clea 2 Veckor ♥

Fler bilder kommer komma upp under veckan men just nu har jag ingen bättre så ni får hålla tillgodo med denna:)

Nu är det dags för fröken att få mat strax så jag ska göra mig klar för sängen innan hon vaknar.

Ni får ha det så bra så ses och hörs vi
snart


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att kunna ge henne en liten present, nallar måste man ju ha och en skyddsängel är aldrig fel ;) Tack för att vi fick komma förbi, hon är verkligen helt underbar! Och ni är så fina allihop tillsammans <3

2010-05-29 @ 11:36:06
URL: http://jsan8.blogspot.com
Postat av: svärmor

Det är inte bara din mor som har abstinens. Även svärmor längtar efter sina små. Som tröst har jag att ni kommer närmare Falun framöver.

puss och kram så syns vi till helgen.

2010-05-29 @ 17:43:59
Postat av: More´n

Helt underbar så skönt att det går som en dans i tackt, om problem uppstår kan både jag och svärmor rycka in, eller hur Margret?

2010-05-30 @ 00:52:51
Postat av: svärmor

Självklart ställer vi upp när frågor eller problem uppstår. Det är bara att höra av sig.

2010-05-30 @ 08:53:08

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0