Ska knoddis komma ut imorgon tro??

Ja om man ska tro faren så kommer knoddis imorgon och han brukar ju ha en viss förmåga till att känna på sig vissa saker... så jag hoppas verkligen att han känner rätt denna gången! :)
Det är ju bf på Söndag men det vore kul om h*n kom imorgon får då blir h*n född 0505 och jag är ju född 0404 så jag håller verkligen tummarna HÅRT för att det blir imorgon!!!
Jag har gjort en del ansträngningar idag med för att försöka förbättra oddsen också
städning, rabattrensning och en rask ansträngande promenad runt Brickebacken så nu är det bara att vänta.
Vi skickar ett sms när vi åker in iaf så ni är förberedda:)
Fredrik ska ha den bärbara datorn med sig till förlossningen, så om det finns gratis internet på sjukhuset så har han lovat att uppdatera bloggen åt mig om vad som händer och sker.
Så för den som är nyfiken ska man kunna följa förlossningen här förhoppningsvis:)

Kan ju berätta att vattnet gick i lördags eller iaf en del av vattnet, min bm tror att det bara var en hinna som spruckit och det räknas inte som vattenavgång...
Men men vi får hoppas att den andra går imorgon:)

Nu är det iaf dags för magen att visa sig på bild igen, randig och ful som den är men vad kan man göra.
Förhoppningsvis är det ju den sista bilden:)


Vecka 39+2

Tycker det känns som den fått en annan form men jag kanske bara inbillar mig??

Nej nu är jag riktigt trött så jag ska ta och stoppa något gott i magen och sen krypa ner i sängen.
Ska bli riktigt skönt att få sova efter denna dag:)

Hoppas ni får en bra dag imorgon och resten av veckan också för den delen ;)

God Natt!!!


Kommentarer
Postat av: svärmor

Lycka till,vi bara väntar occh längtar. Hoppas det går snabbt och bara "lite" ont.

2010-05-05 @ 06:59:13
Postat av: Johanna

Hihi, jag håller tummarna med dig och väntar med spänning på att få veta något. Trodde nästan ett tag igår att ni var iväg, ingen uppdatering på ett par dagar men så kom jag på att du hade varit inne på FB så då sprack den teorin ;) Men jag håller alla tummar och tår, för nu tycker jag att det är dags! Och ja, jag hade en mycket trevlig helg med roligheter. Förutom att min gammelfarmor somnade in i lördags natt, var ingen rolig nyhet på lördag morgon. Menmen, är man 95 år så är man... Hoppas att det blev bra med alla blommer och allt, lät som om det blev mycket av den varan i alla fall =) Ne, dags för lite frukost och sedan uppsats. Fast det lät betydligt mkt roligare att vänta på att bebisen ska komma =D Hade finast! Kramar i massor

2010-05-05 @ 07:59:16
URL: http://jsan8.blogspot.com
Postat av: Mormor

Nu snart måste knoddis komma för nu har det sjunkit rejält. Hoppas att allt går bra. Väntar med spänning. Kram

2010-05-05 @ 15:29:15
Postat av: Mor´en

Nej knoddis kommer 16 Maj på pappas 50års dag

2010-05-06 @ 23:14:12
Postat av: Hanna

Så spännande! Jag tror att HAN tittar ut den 13/5 ;) Stora kramar

2010-05-09 @ 13:53:26
URL: http://yahanon.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0