Strax BVC.

Om en timme ska vi vara på BVC för att kolla vad som hänt på vågen och måttbandet.
Spännande tror att det hänt ganska mycket faktiskt:)
Hon börjar bli en riktig klump mitt lilla hjärta...

Har ingenting att skriva egentligen, men kände att någon rad måste jag ju skriva för det var ju ett tag sedan nu...

Sen måste jag passa på att säga Grattis till Svärfar som fyller idag:)
Grattis Grattis, synd att vi inte kunde komma igår men vi kommer en annan dag istället, jag börjar ju få hemlängtan igen...

Nej måste nog börja gör mig klar för att börja gå strax, men ha en bra dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Ida Enqvist

Hej hej!

Det är jätteroligt att du skriver några rader fast det inte händer så mycket. Här i Uppsala är det en jättetråkig måndag med massa regn så det är kul att du skriver! Kram Ida

2010-09-13 @ 17:15:47
Postat av: morén

Inte hänt så mycket........ var ni inte ut på tu man hand och firade 1-årig förlovning.

2010-09-13 @ 23:02:48

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0