Clea mitt älskade barn




Jag älskar dig så mitt lilla barn, du är det bästa som hänt mig!
Jag vill dig allt gott i världen och önskar att jag kunde ge dig allt du vill ha.
Clea du är mitt liv och jag kommer alltid att älska dig.

Men just nu känner jag mig som en världelös mor som inte kan ge dig vad du behöver, så som i lek och underhållning.
Kärlek har jag i överflöd men orken är det väldigt slut:(
Vet att det är en övergående period som tack och lov snart är slut, men jag vill så gärna leka och busa med dig...
Längtar så till den dagen då mina smärtor försvunnit och vi kan leka hela dagarna.
Hoppas du förstår att jag inte gör detta för att jag inte vill eller har lust, utan allt detta är bara för att jag inte kan!
Jag blir så ledsen när jag inte kan tillfredställa dig fullt ut på dagarna då pappa är på jobbet.
Hoppas du förlåter mig trots allt.

Ja det är faktiskt precis så här jag känner det, det är hemskt men jag kan inte hjälpa det.
Jag känner mig som världens sämsta mamma, fast jag vet att det inte är så.
Jag är en bra mor, men den här jävla smärtan jag har gör att jag tvivlar på mig själv!

Älskar dig så mitt älsakde barn!

Usch vilket tråkigt inlägg det blev, men jag behövde skriva av mig lite...

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Morén

Min älskade lilla snuppe höna<3. Du gör allt du kan för Clea, att du inte tycker att du räcker till just nu är helt föståligt. Men det räcker helt klart det du gör. Snart är ni hemma i Dalarna och då finns det många som vill komma och hjälpa till. Om bara kärleken finns så räcker den långt. Det kommer alltid dagar som man tycker att man borde gjort mer eller att det borde dom små liven få men tyvärr går det inte alltid. Man vill inte ha bortskämda barn heller. Alla tycker att du är en fantastisk mamma och det är du. Kram på dej vi syns på lördag älskar dej<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-08-08 @ 09:48:17
Postat av: Petra - Lunas mamma

Eftersom du är den du är så gör du allt och lite till för Clea just nu. Finns ingen som skulle kunna göra mer i ditt ställe. När lilla pyret kommer så glöms den här jobbiga tiden bort och Clea kommer inte ha tid med något annat än syskonet, när hon inte har underbar ensamtid hos mormor o farmor föstås. För det älskar Luna. Behövd avkoppling för mamma o pappa och något kul och spännande för Clea. Efterlängtat av mormor o farmor kan jag tänka mig!



Ses kanske i eftermiddag då! KRAMAR

2011-08-08 @ 10:42:30
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Mormor/gammelmormor

Håller helt med föregående kommentarer. Du är en jättebra mamma,men ibland orkar man inte allt man vill,men man är ingen sämre mamma för det. Jättekram till er alla.

2011-08-09 @ 10:26:15
Postat av: Niklas

Vännen!

Vet du, barn är fantastiska, och framförallt får dom en att bli häpnade och förvånade över vad dom kan - därför tror jag att Clea förstår precis, och till och med kanske även vill hjälpa dig, fast hon vet inte riktigt hur bara...



Sköt om dig nu, hoppas det blir bättre snart, för det är inte bara clea som vill leka <3

2011-08-10 @ 23:10:19

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0